@taeyongs1stwife ya ne diyon amk sinir etme insanı yaoimi de okurum duami da ederim sana ne baci bana iğrençsin fetişcisin dedin şimdi de ağzımı açınca en sevdigin dramanın karakterini yaşama mı diyorsun asıl sen dramada yasıyorsun bl dramasında homofobik birini bulmuş da ona haddini bildirmeye calisiyormus gibi davraniyon ulan gerizekali oç acik olup da namaz kilanlara sen namaz kılamazsın sen açıksın sana günah diyen cahil teyzeler gibi konuşuyon SANA NE SANA NEEE ULAN SANA NEE Şüpheli mi geldi bacım bak bu yaşında yeni seyler de öğrenebiliyormuşsun bacım hadi işine hadii bacım iyi günler
Comment by esryzc on taeyongs1stwife
1 Reply
@esryzc LMAO wow, you really lost it over being called out. If the only way you can defend yourself is by ranting like you’re in your own BL villain arc, maybe sit with that. You’re the one mixing religious guilt with yaoi plots, not me. I just pointed out the contradiction you’re the one spiraling like I stole your fanfic draft. Anyway, I don’t argue with people who scream “it’s just fiction!!” while treating real qu*** people like second-class citizens. Read your yaoi, say your prayers, cry in your diary just don’t expect respect when you can’t even give it.Have the day you deserve 💅